Werkwijze

Werkwijze

Ik werk meestal via een vooraf uitgestippeld traject zodat u en ik altijd weten waar we aan toe zijn. Heeft u al een logo en huisstijl dan verwerk ik dit in uw website zodat de herkenbaarheid behouden blijft voor uw klanten. Heeft u nog geen logo en huisstijl dan is dit het eerste waarmee ik aan de slag ga. Vervolgens begin ik met het bouwen van de website. Ik werk meestal met 4 hoofdstappen zoals die hieronder zijn beschreven.

Drukwerk geschied altijd in overleg met vooraf vastgestelde prijsafspraken waarbij u altijd eerst het ontwerp kunt bekijken voordat deze in productie gaat. Op deze manier weet u precies wat u krijgt en hoeveel het u kost. 

Ja ik graag wil een vrijblijvende offerte

Research / Interview

Als eerste maak ik met u een afspraak op een voor u geschikte tijd. Tijdens deze afspraak probeer ik een beeld over uw ondernemening te krijgen door veel vragen te stellen. Vervolgens definiëren we uw doelstellingen en wensen en geef ik de mogelijkheden weer.

Stap 1

Structuur / Strategie

Ik maak een creatief ontwerp en structuur (layout) van uw website zodat u meteen een goed beeld krijgt van het eindresultaat. Samen evalueren we deze belangrijke stap omdat hierin uw huisstijl word geimplementeerd of wordt vormgegeven en dus gezichtsbepalend is.

Stap 2

Uitvoering / Test

Teksten en foto's worden in de website geplaatst. Indien u hieraan behoefte heeft kunnen wij altijd uw teksten laten schrijven door een copywriter. U kunt de website testen en eventueel aanvullingen doorgeven voordat de website online gaat.

Stap 3

Afwerking / lancering

Alles checken op functionaliteit en de laatste puntjes op de 'i' zetten. Eventueel uw nieuwe Facebookpagina mee helpen inrichten. Op afspraak kunnen wij uw website aan zoekmachineoptimalisatie onderwerpen.

Stap 4